Na osnovu člana 7.Odluke o finansiranju ili sufinansiranju potreba i interesa građana u oblasti sporta iz budžeta Opštine Kladovo (,,Službeni list opštine Kladovo”, broj 129/07), Predsednik opštine Kladovo 06.10.2023. godine raspisuje
JAVNI POZIV
Za učešće u raspodeli sredstava predviđenih rebalansom budžeta Opštine Kladovo za 2023.godinu u finansiranju ili sufinansiranju potreba i interesa građana u oblasti sporta
I) Iz budžeta Opštine Kladovo finansiraju se sledeći troškovi učesnika konkursa i to:
1) Naknada troškova smeštaja i ishrane za vreme sportskih priprema i sportskih takmičenja
2) Troškovi hranarine sportista (samo za sportiste seniore starije od 16 godina.
3) Troškovi po ugovorima o stručnom angažovanju sportskih stručnjaka u sportu (van radnog odnosa)
4) Troškovi zarada lica na realizaciji programa (bruto zarada)
5) Administrativni troškovi (knjigovodstvene, bankarske usluge,javne nabavke,sprovođenje eksterne revizije realizacije programa
6) Članarine , registracija kluba i igrača,kotizacije za takmičenje,takse, licence.
7) Zdrastveni pregled sportista,lečenje sportista, nabavka sredstava za oporavak sportista, lekovi suplementi propisana od strane ovlašćenog doktora, medicinska oprema za prvu pomoć sportista, troškovi angažovanja medicinske službe – radnika na takmičenju, anti doping kontrola
8) Troškovi kupovine (pehara,medalja,diploma i sl.),marketing i nabavka kao i štampanje publikacije i propagandnog materijala
9) Nabavka stručne literature, komjuterskih programa i opreme
10) Troškovi električne energije, koimunalnih i PTT usluga,internet
11) Troškovi putovanja za sportiste, sportske stručnjake,službena lica i druga lica koja neposredno učestvuju u realizaciji programa (prevoz, putni troškovi, vozne karte, dnevnice)
12) Troškovi prevoza opreme i rekvizita neophodnih za takmičenje
13) Kancelarijski materijal neophodan za realizaciju programa
14) Troškovi iznajmljivanja sportskih terena i hale
15) Troškovi službenih lica (sudijski troškovi, troškovi delegata, zapisničara, merioci vremena) i drugih službenih lica na utakmici.
16) Porezi i doprinosi
17) Troškovi osnovne sportske opreme i rekvizita neophodne za takmičenje.
18) Troškovi ostale sportske opreme i rekvizita potrebne za neposrednu realizaciju programa(strudnjače,čamci,jedrilice,gimnastičarske sprave, koševi ,golovi dr.)
19) Troškovi održavanja sportske opreme i rekvizita,klupskih prostorija i terena.
20) Osiguranje sportista i sportskih stručnjaka,osiguranje opreme potrtebne za neposrednu organizaciju programa
21) Ostalo, svi troškovi moraju biti detaljno opisani u budžetu programa(nepredviđeni troškovi u skladu sa zakonom o sportu)
NAPOMENA: Naznačeni troškovi moraju da budu predviđeni u prijavi učesnika konkursa.
II) Pravo podnošenja prijava na javni poziv imaju sledeći subjekti u oblasti sporta:
1) sportska udruženja,
2) sportska društva,
3) stručna i druga udruženja u oblasti spotra,
4) ustanove i privredna društva u oblasti sporta,
5) sportske zadužbine i fondacije i
6) sportski klubovi.
III) Prijava se obavezno popunjava na propisanom obrascu O1.sa sledećim Prilozima
1) izvod iz registra u kojem je podnosilac prijave registrovan;
2) dokaze o ispunjenosti uslova iz člana 11.stav 4. Odluke o finansiranju ili sufinansiranju potreba i interesa građana u oblasti sporta iz budžeta Opštine Kladovo (,,Službeni list opštine Kladovo “, broj 129/07);
3)pregled osnovnih podataka o podnosiocu prijave (istorijat,opis delatnosti,dosadašnji projekti i sl.),sačinjen od strane podnosioca prijave;
4) aplikacioni formular za detaljan opis programa kojim se zadovoljavaju potrebe i interesi građana u oblasti sporta za čije se finansiranje ili sufinansiranje podnosi prijava.
5) popunjen zahtev za rangiranje sportskih organizacija, prilikom dodele sredstava, koje ostvaruju opšti interes u oblasti sporta u Opštini Kladovo (obrazac P1).
Sastavni deo prijave je izjava odgovornog lica podnosioca prijave, data pod krivičnom i materijalnom odgovornošću:
1) da su svi podaci navedeni u prijavi istiniti i tačni;
2) da će dodeljena sredstva biti namenski utrošena;
3) da će u zakonskom roku biti dostavljen izveštaj o realizaciji programa na propisanom obrascu sa finansijskom dokumentacijom i drugim dokazima o namenskom korišćenju sredstava;
4) da će vratiti sredstva ukoliko nastupi nenamensko trošenje sredstava;
5) da će tokom realizacije programa u publikacijama i drugim medijima biti naznačeno da je realizaciju podržala Opština Kladovo.
IV) Rok za popunjavanje i predaju prijave je do 21.10.2023. godine, do 15 časova.
V) Prijave se predaju na pisarnicu Opštinske uprave Opštine Kladovo sa naznakom – ,,Komisiji za dodelu sredstava u oblasti sporta-Prijava na javni poziv“.
VI) Nepotpune i neblagovremene prijave se neće razmatrati.
PREDSEDNIK OPŠTINE KLADOVO
Saša Nikolić
Dokument: