Na osnovu člana 7. Odluke o finansiranju ili sufinansiranju potreba i interesa građana u oblasti sporta iz budžeta Opštine Kladovo br. 400-51/2016-I od 28.10.2016.godine, predsednik opštine Kladovo 20.09.2024. godine raspisuje
JAVNI POZIV
Za učešće u raspodeli sredstava predviđenih rebalansom budžeta Opštine Kladovo za 2024.godinu u finansiranju ili sufinansiranju potreba i interesa građana u oblasti sporta
I) Iz budžeta Opštine Kladovo finansiraju se sledeći troškovi učesnika konkursa i to:
1) Naknada troškova smeštaja i ishrane za vreme sportskih priprema i sportskih takmičenja
2) Troškovi hranarine sportista (samo za sportiste seniore starije od 16 godina.
3) Troškovi po ugovorima o stručnom angažovanju sportskih stručnjaka u sportu (van radnog odnosa)
4) Troškovi zarada lica na realizaciji programa (bruto zarada)
5) Administrativni troškovi (knjigovodstvene, bankarske usluge,javne nabavke,sprovođenje eksterne revizije realizacije programa
6) Članarine , registracija kluba i igrača,kotizacije za takmičenje,takse, licence.
7) Zdrastveni pregled sportista,lečenje sportista,nabavka sredstava za oporavak sportista, lekovi suplementi propisana od strane ovlašćenog doktora, medicinska oprema za prvu pomoć sportista ,troškovi angažovanja medicinske službe – radnika na takmičenju, anti doping kontrola
8) Troškovi kupovine (pehara,medalja,diploma i sl.),marketing i nabavka kao i štampanje publikacije i propagandnog materijala
9) Nabavka stručne literature, komjuterskih programa i opreme
10) Troškovi električne energije, koimunalnih i PTT usluga,internet
11) Troškovi putovanja za sportiste, sportske stručnjake,službena lica i druga lica koja neposredno učestvuju u realizaciji programa (prevoz, putni troškovi, vozne karte,
dnevnice)
12) Troškovi prevoza opreme i rekvizita neophodnih za takmičenje
13) Kancelarijski materijal neophodan za realizaciju programa
14) Troškovi iznajmljivanja sportskih terena i hale
15) Troškovi službenih lica (sudijski troškovi, troškovi delegata, zapisničara, merioci vremena) i drugih službenih lica na utakmici.
16) Porezi i doprinosi
17) Troškovi osnovne sportske opreme i rekvizita neophodne za takmičenje.
18) Troškovi ostale sportske opreme i rekvizita potrebne za neposrednu realizaciju programa(strudnjače,čamci,jedrilice,gimnastičarske sprave, koševi ,golovi dr.)
19) Troškovi održavanja sportske opreme i rekvizita,klupskih prostorija i terena.
20) Osiguranje sportista i sportskih stručnjaka,osiguranje opreme potrtebne za neposrednu organizaciju programa
21) Ostalo, svi troškovi moraju biti detaljno opisani u budžetu programa(nepredviđeni troškovi u skladu sa zakonom o sportu)
NAPOMENA: Naznačeni troškovi moraju da budu predviđeni u prijavi učesnika konkursa.
II) Pravo podnošenja prijava na javni poziv imaju sledeći subjekti u oblasti sporta:
1) sportska udruženja,
2) sportska društva,
3) stručna i druga udruženja u oblasti spotra,
4) ustanove i privredna društva u oblasti sporta,
5) sportske zadužbine i fondacije i
6) sportski klubovi.
III) Prijava se obavezno popunjava na propisanom obrascu O1.sa sledećim Prilozima
1) izvod iz registra u kojem je podnosilac prijave registrovan;
2) dokaze o ispunjenosti uslova iz člana 11.stav 4. Odluke o finansiranju ili sufinansiranju potreba i interesa građana u oblasti sporta iz budžeta Opštine Kladovo;
3)pregled osnovnih podataka o podnosiocu prijave (istorijat,opis delatnosti,dosadašnji projekti i sl.),sačinjen od strane podnosioca prijave;
4) aplikacioni formular za detaljan opis programa kojim se zadovoljavaju potrebe i interesi građana u oblasti sporta za čije se finansiranje ili sufinansiranje podnosi prijava.
5) popunjen zahtev za rangiranje sportskih organizacija, prilikom dodele sredstava, koje ostvaruju opšti interes u oblasti sporta u Opštini Kladovo (obrazac P1).
Sastavni deo prijave je izjava odgovornog lica podnosioca prijave, data pod krivičnom i materijalnom odgovornošću:
1) da su svi podaci navedeni u prijavi istiniti i tačni;
2) da će dodeljena sredstva biti namenski utrošena;
3) da će u zakonskom roku biti dostavljen izveštaj o realizaciji programa na propisanom obrascu sa finansijskom dokumentacijom i drugim dokazima o namenskom korišćenju sredstava;
4) da će vratiti sredstva ukoliko nastupi nenamensko trošenje sredstava;
5) da će tokom realizacije programa u publikacijama i drugim medijima biti naznačeno da je realizaciju podržala Opština Kladovo.
IV) Rok za popunjavanje i predaju prijave je do 05.10.2024. godine, do 15 časova.
V) Prijave se predaju na pisarnicu Opštinske uprave Opštine Kladovo sa naznakom – ,,Komisiji za dodelu sredstava u oblasti sporta-Prijava na javni poziv“.
VI) Nepotpune i neblagovremene prijave se neće razmatrati.
PREDSEDNIK OPŠTINE KLADOVO
Saša Nikolić
Dokument: