Interni konkurs za popunjavanje izvršilačkog radnog mesta u Opštinskoj upravi Kladovo

Konkurs

Republika Srbija
OPŠTINA KLADOVO
Opštinska uprava

Na osnovu člana 83. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Sl. glasnik RS“, br. 21/2016, 113/2017, 113/2017-dr.zakon, 95/2018, 114/2021 i 92/2023) i člana 5. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Sl. glasnik RS“, broj 107/2023), Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 broj: 112-1334/2024 od 27.02.2024. godine, Kadrovskog plana Opštinske uprave Kladovo za 2024. godinu (“Sl. list opštine Kladovo”, br. 9/2023), Rešenja o popunjavanju izvršilačkog radnog mesta internim konkursom, br.100-5/2024-III od 27.09.2024.godine, Opštinska uprave Kladovo, oglašava

INTERNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA U OPŠTINSKOJ UPRAVI KLADOVO

I – Organ u kome se radna mesta popunjavaju:
Opštinska uprava Kladovo, Kladovo, Kralja Aleksandra br. 35

II – Radno mesto koje se popunjava:
Radno mesto: Poslovi objedinjene procedure i ozakonjenja objekata, zvanje mlađi savetnik, u Odeljenju za urbanizam, građevinarstvo i planiranje – 1 izvršilac.

III – Opis poslova na radnom mestu: Obavlja poslove u u okviru objedinjene procedure kroz Centralni informacioni sistem vođenjem postupaka obrade zahteva, provere ispunjenosti formalnih uslova za postupanje po zahtevu, provere adekvatnosti i usklađenosti zahteva i priložene dokumentacije sa zakonima i važećim planskim dokumentima, komunikacije sa imaocima javnih ovlašćenja, odnosno poslova od pripreme pa sve do same izrade rešenja i drugih akata u objedinjenoj proceduri: lokacijskih uslova, građevinskih i upotrebnih dozvola, rešenja o odobrenju izvođenja radova, potvrda prijave radova i drugo. Vrši obračune doprinosa za uređivanje građevinskog zemljišta u objedinjenoj proceduri, priprema i izrađuje nacrte rešenja i druge akte iz oblasti urbanizma i građevinarstva koji se donose van sistema objedinjene procedure.
Vrši obradu dokumentacije u učestvuje u postupcima izrade planskih dokumenata, urbanističkih projekata i projektno-tehničke dokumentacije koja se radi za potrebe opštine Kladovo, vrši poslove u okviru uređivanja građevinskog zemljišta, odnosno izgradnje i održavanje javnih površina i objekata.
Obavlja poslove ozakonjenja objekata: pokreće postupak ozakonjenja po službenoj dužnosti, pribavlja saglasnosti za ozakonjenje objekta, vodi prvostepeni upravni postupak, izrađuje nacrte rešenja o ozakonjenju objekta i nacrte zaključaka koje donosi u toku postupka ozakonjenja, priprema izveštaje o broju podnetih i rešenih predmeta kao i izveštaje vezane za ozakonjenje objekata, izrađuje potrebna uverenja i vrši unos podataka u aplikacije iz delokruga rada odeljenja.
Obavlja i druge poslove, koje mu odredi rukovodilac Odeljenja i načelnik Opštinske uprave.

IV- Uslovi za rad na radnom mestu: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti geološkog ili građevinskog inženjerstva, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja tehničko-tehnoloških nauka, na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, najmanje jedna godina radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

V – Mesto rada: Kladovo.

VI – Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:
U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VII- Postupak i način provere kompetencija:
1. Posebne funkcionalne kompetencije:
– Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi, za oblast znanja i veština – tehnike izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata, proveravaće se usmeno, putem usmene simulacije;
– Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta, za oblast znanja i veština – Zakon o ozakonjenju objekata, Zakon o planiranju i izgradnji – proveravaće se usmeno, putem usmene simulacije
2. Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).

VIII – Pravo učešća na internom konkursu:
Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u Opštinskoj upravi Kladovo i to službenici u istom zvanju, ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje u koje je razvrstano radno mesto koje se popunjava.

IX – Prijava na interni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave:
Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na zvaničnoj internet prezentaciji opštine Kladovo kladovo.org.rs ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti na pisarnici Opštinske uprave Kladovo.
Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.
Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave putem telefona i na imejl adrese, koji su navedeni u njihovim obrascima prijava.

X – Rok za podnošenje prijave:
Rok za podnošenje prijave na interni konkurs je 8 dana od dana objavljivanja internog konkursa na internet prezentaciji opštine Kladovo i na oglasnoj tabli Opštinske uprave Kladovo.
Datum oglašavanja internog konkursa je: 02.10.2024.godine.
Datum isteka roka za podnošenje prijava na interni konkurs: 10.10.2024.godine.

XI – Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs:
Opštinska uprava Kladovo, ul. Kralja Aleksandra br. 35, 19320 Kladovo, sa naznakom „za interni konkurs“ i navođenjem naziva radnog mesta za koje se prijava podnosi. Prijava se podnosi u zatvorenoj koverti na šalteru Opštinskog uslužnog centra Kladovo ili preporučenom pošiljkom.

XII- Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka:
1. Overena fotokopija diplome ili uverenje kojom se potvrđuje stručna sprema;
2. Original ili overena fotokopija dokaza o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima;
3. Original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kojem periodu je stečeno radno iskustvo);
4. Original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili rešenja da je službenik neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.
Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:
1) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima.
Potrebno je da učesnik konkursa u obrascu prijave, u delu Izjava*, zaokruži na koji način želi da se ovaj podatak pribavi iz službene evidencije.

XIII – Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak:
Izborni postupak će se sprovoditi po isteku roka za podnošenje prijava na interni konkurs, sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive i potpune i koji ispunjavaju uslove za rad na oglašenom radnom mestu, u prostorijama Opštinske uprave Kladovo, ul. Kralja Aleksandra br. 35, počev od 15.10.2024.godine, o čemu će kandidati biti obavešteni, najmanje 3 dana pre otpočinjanja izbornog postupka putem telefona i imejl adrese, koji su navedeni u njihovim obrascima prijava.

XIV – Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu:
Danijela Komlenić, kancelarija br.8, telefon 019/801-450, lokal 128.

XVI – Interni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao načelnik Opštinske uprave Kladovo.

XVII – Interni konkurs objavljuje se na internet prezentaciji opštine Kladovo, kladovo.org.rs i oglasnoj tabli Opštinske uprave Kladovo.

* Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola

OPŠTINSKA UPRAVA KLADOVO
NAČELNIK,
Dušan Belić, s.r.

Dokumenti:


Icon
02.10.2024.

Obrazac - Prijava na konkurs  0.00 KB  preuzeto 304 puta    detalji fajla


Icon
02.10.2024.

Obrazac 1 - Izjava  0.00 KB  preuzeto 186 puta    detalji fajla

Podeli ovu stranu
Translate »
Dragi posetioci, radi ispravnog rada i poboljšanja korisničkog iskustva ovaj sajt koristi kolačiće (eng. “cookies”). View more
U redu
Skip to content